JellyPages.com

Followers

LOVE

Daisypath Anniversary tickers

#AtieKie Part 2


so, lepas outdoor photoshoot tu habis kitorang sume pun balik. yelaa, memasing da penat kann. ingatkan dah habis, tapi bahagian aku dengan cikin tak habis lagi. ahahha :P

okayyy jumm! aku belanja gambar ;)

Aku & adik saudaraku ; ct

I like this one! Bak kata macikk aku nampak slim. ahahaha :P

#WanieCikin




Family aku ; angah ; adik ; mak ; atul ; aku
Belakang ; sofea ;P


dan inilah aku. aku xpaham laa. memane event family, kawenn tunang sume suruh aku jadi photographer --, macam aku la aku ni pandai sangat tangkap gambar nye pun. tapi tak dinafikan cantik jugak gambar yang iolss tangkap ;P hahaha. takyah kata family jee, yang kawan kawenn aku jugaklah photog nyee. adoiii hahaha. Jadi tamatlah semuanya :) Terima kasih sudi membaca!