JellyPages.com

Followers

LOVE

Daisypath Anniversary tickers
hye peeps , what's upp yoo ? hehehe :)


hye , meet my other half :) his name is MOHD ADIB B. RAZALI . i know him a few days b4 my birthday on 2009 . thanks to along & ijun kenalkan this guy kat aku :) and kami declare 2 day after my birthday ^^ and after balik JENGKA , borak2 ngan along then dorang sume xcaye me declare dengan die . heee , alhamdulillah jodoh kami panjang :) declare on october , nak tawu bile kami meet face to face ? on disember . lame kowt :') and aku buktikan cinta aku bukan just on phone :) . heee , dalam waktu tu kami penuh kesabaran . aku pon tawu , mase tu die tengah study . aq paham :) penah buat plan na meet up dekat kl . x jadi coz die x pegi kl :') so that , aku pon x pegi kl tu jugak . just stay up dengan anis kat bilik . study :) lah sangat :P haha btw siblings , i miss you guys :) ist meet up , terus jumpa family die . haha x jangka semua tu :) our dating aq yg banyak amek die kua dan sebagai nye sebab aq tawu die just ade moto n just ade lesen moto :') xpe , aku terima . then raya 2011 , die curang dengan aku . sumpah xleh terima :'/ mase tu otw beraya g umah membe aku . die bawak kereta , then fon die aku pegang . then minah mane tah asyik call -.- ahh aku jawab balik sopan je , takde maki hamun minah tuhh :') then mase otw balik kalau takde kawan die dalam kereta tu memang aku dah humban fon tu keluar dari kereta -.- ohh btw , b4 that kitorang dah pernah clash taw . then couple balik . alhamdulillah jodoh kami still ade lagi :) just sekarang situasi dah lain sikit . contact bila perlu je :') becoz of what ? becoz of him -.- lepas die curang i dah kurang percaya die . if we meet up , selalu stalker phone die . number2 minah jalang sume aku delete . hope die x sedar perkara tu . hahaha -.- i hope you the one ABANG :) it's been 2 years and 6 months we have been together