Followers

LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Pages

#AtieKie Part 1

Assalamualaikum shemua ;) *gaya ct nurhaliza*

Hari nii aku nak #Throwback sikit. Okay ni wedding cousin aku. Anak perempuan terakhir makcik aku. Kenduri nii aku bawak sayang aku ; cikin ;) Tak susah punn, aku ambil dia dekat sp jee (sungai petani :P)

cikin ;) #AtieKie

Apa nak cerita ekk? Emmm . . . . . . hari nikah? adoiii, gua tak banyak memori pulak hari nikah sebab x busy sangat. ahahhaha . . . . lain laa hari resepsi kann. so kita throwback hari resepsi laa yee ;) tapi adelahh gambar sikit. nakkk? ahahha :P

Pelamin ala-ala arabian night gituu. tinggal xde shisha jee :P

#AtieKie


#AtieAngah

emmm, apa kata kisah cinta sikit? ;) okayyy . . . setahu aku kie & atie berkawan sejak zaman tok kadok lagi. zaman sekolah, haha. tapi dulu kawan yang yok jelaa. now baru bebetul, sebab kawen dahh. ahahah :P TAMAT. tu jelaa kisah cinta dorang yang aku tawu. kikiki :P

okayyy now baru nak #Throwback hari resepsi. ahaha! :P perasan gamba cikin tadi? Okayyy, time tuu kitorang dekat butik area laggaq. na mekap katanye. tapi pukul 8 9 pagi dah tercongok kat situu. huhuhu . . . time tu aku heret adik sedara aku sorang, kikiki ;P apa kitorang buat kat sana reramai? tido wehhh! ahahhaha. punya bapak lama sampai best tidur kat sana. aku rasa dekat nak tengah hari baru atie nak start makeup. fuhhh ~



tak dapat dinafikan aku memang salute orang butik pengantin nii. family bussiness ;) yang tukang mekap cik pipi. die mekap superb santekkk. thumsup! yang ni pun xnak kalah. hebat pakaikan tudung wehhh. baju-baju kat butik tuu sume santekk! dorang design sendiri, mak dorang tolong jahit. that why iolsss cakap ini family business. lengkap, siap ade kek ko.

okayy jumm ushaaa gambar permaisuri sehari jummm! ;)



okayyy, ni die amek phone aku selfie sendiri :P

kau start lambat, pastu nak laju jee balik? emmmm --, orang kat rumah dah keje call je. bising pengantin perempuan x bebalik lagi. "pergi makeup ke bancuh makeup?" perghhh ~ panas je akuu. hahaha. apa lagi aku. memang bawak laju laa otw balik tuu. alhamdulillah selamat sampai. dah laa bawak viva jee. tawu la korang kan, viva kan ringan. pastu dengan jalan dekat kedah tu, kiri kanan sawah. fuhhh ~


3 beradik (atie ; along ; angah)


Outdoor Photoshoot

Bridesmaid ;) hihi. orang sibuk shoot, kita wefie laa ;P

. . . . . . . . . .
. . . . . . . .  .
. . . . . . . . 
. . . . . . . 
. . . . . . 
. . . . . 
. . . . 
. . .
. . 
panjang sangat da ni . . . 

BERSAMBUNG . . .

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS