Followers

LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Pages

2018 - EKINXAJAK

Assalamualaikum gaiss. 2018 daa weii. Aku sebenarnya banyak nak cerita, tapi tu laa. kekadang malas nak menaip. Adoii laa. Last post aku time tuu atie kawenn. sekarang orang tu dah ada anak sorang doee!! kau rasa? hahaha!! ni haa dalam draft ada aku tulis separuh pasal pertunangan bff aku. bff aku da kawen weii, anak 1 daa!! hahaha punya laa berabok macam tu sekali aku punya blog nii. so aku nak cite pasal ape nii? jap ehh, aku selongkar album jap. ada gambar baru laa best na citee ann ;)

okayy so aq dah tau dah nak citee ape :) tapi sorry tau kalau outdated!! hahahaha

EKINXAJAK

ni punn bff jugak nii. aku kenal dari zaman study. dulu masa study sampai ke sudahh sebilik sesame dengan diee. hahahha berjimba pun sesamee.

so pada tarikh keramat 03 Feb 2018, my bff telah sah jadi isteri orang! maigadd imma happy girl!! so nak dijadikan cerita aku datang sehari sebelum majlis. aku balik keje daa laa lambat, pastu memang rushing laa ann na g ruma die. ruma die tu bukan nye jalan terang, hahhahaha!! aku almost xperasan ada satu simpang yang nak g rumah diee tuu!! hahahhaha. sampai pun da lambat, da nak tengah malam. dorang sibuk pakat2 nak tido dahh. hahahha. ape lagii, malam tu sampai2 pastu tido laa tunggu ape lagii. hahaha. aku ada edit video kawen mokkin tapi xde pulak, xtau pulak mano. tapi its okay gaiss, enjoy the photo k? ;)

the invitation ; 
Theme - peach. tapi ni baju aku, hahaha :P
me & mokkin ;
pasni xbole daa na memanje dengan sis ;(
bidadari sis ;
time ni kitorang baling bunga rampai, hahaha
tu yang penuh daun atas baju tuu :P
as for me, i love this one!
luv this one too!
bidadari's hakak ;
hengko jangan yek yek ehh jakk!!
kutip daun ke tuu kak, hahahaha :P
LOVE
le bride & groom ;
le hantaran's ;


sorry gaiss, video ni bising sebab kecikkan size die. sorry k ;p

so, sampai di sini saje cerita pasal mokkin. gitewwww ~ selamat penantenn basii yee!! (hahah sorry laa baru ada kesempatan haa :P) jaga diri, jaga hati, jaga suami, jaga maruah suami & family ; akak doakan semoga cecepat dapat pindah. boleh dok dekat dengan suami, tau xbest pjj ann :P moga cecepat dapat baby!! mummy is ta sabarr!! love you darl! ;

No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS