Followers

LOVE

Daisypath Anniversary tickers

Pages

2015


Hello there fellas :) Okayyy so nak cerita apee? hmmm . . . k macam nak cerita pasal kerja. Since dah convo last year kena lah kerja kan. sape lah nak bayar duit pinjaman masa belajar dulu kan? sobsob :( dulu dah sedap joli, bercuti sana sini shopping sana sini. kejap kejap naik kl. pfffftttt. so sekarang bayar lahhh! hahahha. Surat surat suruh bayar sume bersepah dahh. hahah.


so untuk permulaan aku start kerja 22 March 2015 hari tuu. cuba hengko bayangkan ~ aku ni masuk kerja dah kenal sumorang weyyy ;( sesetengah orang kata best sebab senang nak buat keje nanti. xde la nak memalu kann. tapi bagi akuu, duhhh :( masa aku nak lapor diri tuu aq macam ada feeling lain sikett sebab ayah xde disisi aku pagi tuu. pepagi lagi ayah dah cabut outstation ;( Then pepagi tu aku pergi sendiri. sesampai je aq naik office orang pertama yang aku nampak adalah lan. siap cakap "nak lapor diri ehh?". dalam hati aq pffftttt! semua dah tawu pasal aku nak masuk kerja sini. hahaha. Masuk office nampak kak normah, sal & kak faz pulak. senyum lebar je dorang sebab dah tawu :|


bila first task dah macam nii, ko ghaseee? pfffftttt! 

*aku selalu camnii. bila tengah ada mood menulis then aku tulis separuh jee. then aku dah malas nak sambung menulis ;(



hari ke-2 kerja dah ada meeting. terimbau kenangan ketika cik mokhtar kata "wanie, kita ada meeting siket". Nak tercabut jantung i nakk. ingatkan meeting staff baru rupanya meeting satu unit. hahaha gelabahs i noksss :P


So kerja doin fine. just tunggu cukup bulan untuk dapat gaji. lalalala :P



No comments:

Post a Comment

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS